percintaan kau & aku~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, January 24, 2011

yg mane satu kah paling meletopsss~~

lagi beberapa minggu je lagi aku dah nak kawen..semua benda nak buat la...peningnyer!!!!!
alahai lau aku ade tangan mnyak mcm dewa kan bgs..
semua bnda aku wat dalam 1 mase jer..tp ade ker?
x kan ade punyer.. dan wajib mntak pertolongan dari org len.
my mum tlg handle part catering, dewan, goodies2, rossete, bunga telor, dee jay,
konvoi motorbike, zapin & bla...bla...
aku lak handle part aku la..bridal, photographer, brg2 hantaran, katil & perabot...

my daddy pulak tulun bhgn kompang, silat, pangel org2 tmn rumh aku untuk dtg wedg aku nih...
lg 2 org adik laki aku tuh...dieorg tlg buat2 menyemak kan diri je..hahaha

cake 1

cake 2

cake 3

cake 4

mane satu nih...ermmmm...

3 comments:

  1. tips dari kite ::
    jangan lupe buat list..tanda bila dah selesai..bakal pengantin memang penat..sebulan pon belom ilang penat..gud luck!!

    ReplyDelete