percintaan kau & aku~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, February 18, 2011

penatnyer nak jadi pengantin nih ~

hadiah dari auntie zana..

bez x emy nk jd pengantin nih ??? nurul ko da ready blom first nite nnt ? kak nurul semua da siap??? blaaa...bla..bla..
hari2 aku dgr soalan, pertanyaan tu semua..
huhuhu.. aku kdg2 je jwb beriya 2 kan.tp lau soalan same je tnyer mcm nk recrd je..pastu bile org tnye " jp ye aku nk amek jawapan yg aku da recrd.

perasaan ??? mstila laalaaalaa seronok giler..
bukan seng hati taw tengok org wat kan semua keje2 persiapan untuk aku..
lgi pulak jenis cerewet mcm aku nih.hhaaha..

nk kate bpe kali gado dgn mak aku?
lebih dari 20 kali..
lau aku de 20 tgn la...semua aku nk wat sdri..smpi puas hati
mstila nak yg terbaik untk dr sndri kan..

sape kate kawen ni seng jer..kecuali kawen lari la..pening pon pikir cr2 nk lari,pstu nk dok mane..
duit? x sbnyk yg mcm org2 yg beriya nk kawen mcm aku ni la..
berape bnyk abes? ooopss..bnyk..
leh amek myvi 1.. :)

ni bilik aku yg x kemas lgi..haha..



1 comment:

  1. moga bahagia hingga ke akhir hayat http://shamsulcairol.blogspot.com/2011/03/jomkawencom.html

    ReplyDelete