percintaan kau & aku~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, January 1, 2011

sukarnyer hati untuk memilih.....

dimanakah silap yg berlaku...dari akukah atau dari kau.. puas aku memikirkan dari setiap sudut..yg tersirat dan yg tersurat... apakah cinta ini sebenarnye membahagiakan hanya untuk seketika waktu shj atau di pertengahannya kedukaan... tapi knp aku yg terpilih untuk merase kesakitan ini TUHAN..
 kisah silam antara kau dan dia..namun siapakah aku di ketika aku berjauhan dgn kau.. aku da cukup setia dgn engkau.. walau pun aku x pernh cerita saat aku berjauhan dgn kau.. bermacam2 lelaki yg aku jumpe..tp hati aku ttp setia dgn kau, bagi aku itu sudah cukup dr aku ceritakan semuanye.. knp kau sanggup perlakukan aku sedemikian rupe...x pernah kah kau mghargai ape yg ade di hadapan mata kau ?? manusia mmg selalu tamak .
siapakah die yg kau puja sehingga ketika dan saat itu kau sanggup menutup cinta aku dalam hati kau..kau kaburkan bygn diri aku kerana die ade di hdapn mata kau...ye aku mmg slalu jauh dgn engkau..TUHAN x pernah memberi kite untuk selalu bersame dan ade di hadapan mata...tp aku masih ttp setia untuk bersame kau...
walau masa telah berlalu membawa kisah hitam yg berlaku seumur hidup aku.. namun sakit itu x prnh pun pulih..malah setiap kali die menganggu hidup aku..aku terase sakit hati sgt2...dimana kau di saat die muncul? adakah kau tahu setiap yg berlaku...semua nyer di atas sikap kau yg bergitu teruk melakukan semua ini..
berikan aku jawapan kenapa kau masih disini untuk bersame dgn aku setelah kau mnyakiti hati aku berulang kali..? knp aku yg kau pilih untuk kau sakiti dan kenapa aku yg aku pilih untuk pilihan hidup kau ? 




No comments:

Post a Comment