percintaan kau & aku~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, November 2, 2010

SINGAPORE

30 october 2010 we all to c-nga-pore lagik...
but kali nih dayah x follow coz blk kg...dayah nih kg.com sgt taw..
but yg follow this trip..trip kecil kecilan nih si wawa..c bok sgt nk ke sgpore.

first location kiteorg gi shopping dulu..hik..hik...
g ikea je pon..beli adiah aida..yg da dekt sebulan kawen..tp naseb baik hati kiteorg baik...belikan la die adiah..
collect2 r sowang $..... (oooopssss...secret ma).. ni ikhlas tak ko dayah..lalaaaa~ ~..
adiah pe yg kiteorg beli rahsia la weyh..

aku pon mngambil kesempatan gak la...mcm biasa la kan..pantang lau berjalan 2 x membeli...
beli ar duit juta2 nk jatuh kat riba aku...panjang berjela2 la aku nk list kan kat otak aku ni nk beli aper ..
ley g tours 1 dunia...sampai muntah..
kan bez lau jb like singapore..x pun jepun ke, dubai ke... wow..melampau2 la imaginasi nih..over!

kat sgapore we all makan nasi ayam penyet ori punyer dari indonesia..price pon ori ..haaha..menu mknn semua same tap air yg di or-der len2.. ade pinenapple juice, orange juice, blueberry n ice lemon tea only..huhu..yg kat mlsia pon adew.

tp aku heran sbb yg di -order nanas jus..but rase oren jus plak.. ghupenyer si wawa nih mnum air aku.."kite try je kak nurul" mmg mcm oren jus..tp da separuh die try..hahaha...gilaks btol boodak si nadz ni ..ha sudeyy..ko hambik je air tu eh.. 

sgpore mmg nice city (C-TE)

sgapore mcm 2 ade..just u all kenala spent a lot money..
nmpk $2 dollar mcm rm 2 jer taw..bhy..awasi mata anda!!

ade bnyk sgt shopping complex..branded2..bez2..nk cari suvernior leh cari kat bugis street or bugis junction

nk mkn murh2 ala2 stall g la kat " Arab Street" ,
belakang tuh adalah fullerton hotel..
happy sgt2...sgapore !!! t i'm come back wif my hubby ..i nk round abs 1 sgpore..n pastu going to next location!!

1 comment: