percintaan kau & aku~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, November 30, 2010

BENCI KAU SAMPAI MATI!!!!

waktu bergulir lambat..
 merantai langkah perjalanan kita..
berjuta cerita terukir dalam..
menjadi sebuah delima...

ape kau pikir kau suci dari pandangan mata manusia yg bergelar LELAKI? kau hanya perempuan kampung yang penuh berselindung dgn kelembutan kau..dgn madah kata yg penuh manja dan menggoda..kau gunakan kenaifan kau untuk meraih perhatian dan simpati dr semua LELAKI & mangkuk2 di sekeliling kau untuk percaya semua dongengan kau..bodoh nak mampus !!!... 

tp bagi aku...walau hanya seketika mengenali diri kau PEREMPUAN yg ku gelar kan s****l..amat2, sgt2 la keji & jijik pd aku yg lagi baik si babi berbanding kau PEREMPUAN!! yg pernh membuat aku jatuh suatu ketika dulu kerana kau berjaya menguasai hati, perasaan, simpati, kasih sayang, cinta dari SESEORANG LELAKI  yg aku sgt percayai .. bg aku same je kebodohan nye.. sgt jijik relationship korang ..hahahaaa....


kau chantek kerr? (O.M.G!! bontot babun lgi cantik) kau stylo ker? ( owh my guchhi!! kot la dgn selipar jepon ko rm 10 tuh bsrta bju psr mlm.. lalalala ~ ~) ko sexy ? ( uwerrkkk!!! bdn ko yg sekeping mcm ikan masin yg kat kedai runcit uncle yeoh tu lg seksi) ko sopan santun & berbudi pekerti ke? ( emm..prmpn GRO tu lagi berbudi bhs) ko pandai ke? ( lau kau pandai x de la ko repeat papper dulu kat uitm dungun kan) kau mude sgt ke? ( hello !!! usia kau dgn perangai ko yg tua tuh x patut la @ ko culture shock) ... so ape yg ko ade nk tunjuk hebat dekat haku... aper?? aper?? aper??


ape lagi yg kau nak sgt dari aku ... and ape sgt yg kau nk berlaku dlm relationship aku, life aku ? but 4 me ya..hahaha...
KO TAHU AKU NAK APE BERLAKU DLM HIDUP KO??? aku nk kau cepat seket mam--pos!!
kurang la sket makhluk yg x berguna sejenis & seketurunan ko nih..


lau ko still x puas hati dgn haku ..walaupon aku x cari mslh lgsg sekecik kuman pon dgn ko... ko nak buat ape? leh tolong berambus x dlm hidup aku...yg aku nk dgr cerita pasal ko nih...bila org bgth ko da mati... aku SUKE sgt2...tu jer...


aku x ske ko nk kecoh2, poyo2 ko ni la..tu lah..weh...weh... ko sape? ko ngat aku heran ker.. aku kesian sgt adelah.. jenis org mcm ko nih kurg perhatian & kasih syg.. jd sila lah cr pasal dgn org len not me!!

1 comment: