percintaan kau & aku~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, August 17, 2010

~ pic cer ~




 ni la ABG SAM pereka gubahan hantaran aku
 ni lak DAYAH (asstnt & kwn bek aku)
ni tunang i.. (EZO)

 abg sam yg x henti2 nk decorate
 ni lah mini pelamin tunang aku.

 MY FAMILY (dr kiri : my cousin (imran, my auntie(mak long), my mummy n bro)

 kak nor, me & faan
 9 dulang dari aku untuk si dia......
 kek dari si dia
 untuk si dia

 family si dia
 penat nyer... :)
 budak2 nakal : ank angkat mummy (ekal), my cousin (erry & imran) yg blkg tu.
 beberapa contoh gubahan hantaran (perfumed hugo boss 4 man)
 sarang burung berbuah..hehehe..
 coklat & bunga rampai
 songket
kain baju melayu,songkok, tasbih kristal dan sejadah
 cicin tunamg untuk EZO

No comments:

Post a Comment