percintaan kau & aku~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, August 17, 2010

~ MY ENGAGEMENT DAY 14 FEBUARY 2010~

huhuhu... actually da lepas da aku tunang ...tapibru je create blog..so baru la nk post pic2 tunang.. di bawah ni antara crew 2 yg terlibat menjaya movie aku nih.. ~lalalalaaaa~`

hantaran bak emas dan berlian di reka khas oleh :
AbG Sam the VoGeu..

pembantu rekaan merangkap asisstant :
CiK DaYaH KaRiM lAseR.. meletops

Tuan Rumah Yg sibook sangat ke depan ke belakang sambil bercakap dengan kelajuan tanpa henti :
My lovely Mummy : '' Pn Zie'' ( mcm halilintar taw mak aku huhuhu)

Tuan rumah ke 2 :
yg ni die cool je..pantau dari jauh je..senyap2 je orgnyer..tp buat keje tip top dari awal smpai ending majlis :
'' My dear Dady'' Pak cik sulaiman

pembantu2 Tuan Rumah:
yg ni adik2 aku la..2 orang jew
si shafiq yg asik nk cover macho je..die ni pon ke depan ke belakang gak..tp x boleh harap yer... takat touch2 sket jer.. die M besar sket..hahaha.. tp die sesuai jd penyambut tetamu ...sbb pandai bercakap...
satu lg adik aku ialah : farhan' yg ni mmg rajin..suh je wat per...msti boleh ..tp kena bg upah la plak...haahahaha... x bg pon die wat..tp die ni pemalu sket..org x knl msti die x mo ckp..tp lau da knl..hermm lwyer pon klh... sbb plus dgn loya burok die...

ANAK 2 ANGKAT AKU :
OmEl & OmOt mereka ni kena kurung..huhuhu...

TERIMA KASIH JUGE KEPADA SEMUA YG TURUT MMBERI BANTUAN..MUAHHH


bju tung aku kaler biru turqoise.


No comments:

Post a Comment